top of page

מגנטים או בלוק עץ?

Updated: Mar 4, 2021

מגנטים לאירועים: עדיין מומלץ?


מגנטים לאירועים כאן כדי להשאר לתמיד. אמנם לאחרונה טרנד חדש מאיים לכבוש את עולם הגימיקים לאורחי החתונה, אנחנו מדברים כמובן על בלוק עץ.

מחיר האינסטבלוק / בלוק עץ / אינסטא בלוק (איך אומרים את זה בעצם?) יהיה באופן יחסי יקר יותר מהמגנטים. אולם, כיום המגנטים נתפסים אצל האורחים כמתנה זולה ומשעממת. נראה שרוב מארגני החתונה עוברים אט אט לחפש את שירותי פתיוח התמונה על בלוק עץ.

אם את מחפשת צלם לחתונה כנסי וראי חבילות צילום לחתונה



אז מה עדיף? בלוק עץ או מגנטים?


שאלה טובה, אם נשים את הדברים על השולחן יש זוגות שיעידו כי לא סגרו צלם סטילס או צלם וידאו לחתונה שלהם, כך שהכל לגיטימי. אולם, כמו בכל תהליך תכנון החתונה יש שאלה של תקציב ונראה שהעלות מול התועלת של מגנטים לאירועים הופכת את החשיבה לגביהם לפשוטה יותר: מדובר על עסקה זולה יחסית שמשאירה מזכרת נחמדה אצל האורחים בחתונה שלכן, לגבי הבלוק עץ- האופציה יקרה יותר אך משאירה מזכרת מגניבה יותר ועדכנית יותר.



"אז מצאתי צלם מגנטים לאירועים ב- 1000 שקל עם מגנטים ללא הגבלה וללא הגבלה של זמן השארות בחתונה על הבלוק עץ ביקשו 3,000!"



הכלל הכי חשוב נשמע כמו קלישאה..



איך תמיד אומרים לנו? מה שעולה בזול עולה לנו ביוקר, לעיתים זו קלישאה- אך בתחום צילום המגנטים זו הדרך הטובה ביותר להבין האם המגנטים הם באיכות גבוהה או נמוכה, עסקה שעולה 700 שקל וכוללת בתוכה את עלויות החומרים מהם עשויים המגנטים כולל שכר העבודה של צלם המגנטים בחתונה, פלוס דלק לנסיעה ופלוס מיסים ומע"מ- הוא זול בצורה מחשידה. מאוד. כנראה שהמגנטים ידהו לך עם הזמן על המקרר.



"בסדר, אבל זה כולה חתונה: העדפנו להשקיע בצוות צלמים איכותי לחתונה, מגנטים ובלוק עץ זה סה"כ גימיק"



אם כבר עושים אז משקיעים!


כולנו נתקלנו בבעיה הזו- הלכנו לחתונה של חבר ולקחנו מגנטים הביתה, אבל כעבור פחות משנה המגנט דוהה וניהיה ורוד / סגול / צהוב.. למה? או שקיבלנו למשל בלוק עץ עם הדפסת תמונה על מדבקה..

כמה מביך זה בטח בשביל הזוג שהיינו בחתונה שלו.. הרי השמות שלהם מופיעים על המגנט ועל הבלוק עץ! לא נעים...

כדאי שתדעו: חבילה לצילום מגנטים בחתונה בעלות של סה"כ 500 שקלים נוספים (!!) תבטיח לכן כמעט בוודאות שצלם המגנטים שלכן לא מחפף בחומרים ומדפיס את המגנט רק על נייר איכותי שיישאר כמזכרת על המקרר לשנים רבות ולא ייהרס אחרי חודשיים! לגבי הבלוק עץ? החומר יקר ומיוחד יותר, לכן לא הגיוני לשלם על 300 בלוקים 1,000 ש"ח.. היינו מציעים זאת כך- בלוק עץ משתלם זה בלוק שעולה סביב ה- 10 שקלים ליחידה.


כולם לוקחים בלוק עץ, מגנטים זה מיושן


נכון, הטרנד היום הוא אינסטבלוק / בלוק עץ לאירועים. רבים הזוגות שמתעניינים בשירותי הדפסה על בלוק עץ- זה מה ש- IN היום.. האמת? המוצר עצמו בהחלט מגניב, אך כדאי לבדוק:

  1. בלוק עץ הוא מוצר יקר יותר ממגנטים, אבל הדרך הטובה ביותר לדעת אם המוצר איכותי דווקא המחיר.. 300 בלוקים ב- 3,000 ש"ח זה מחיר סביר מאוד! פחות? פחות נשמע חשוד.

  2. כדאי לשאול- האם התמונה על הבלוק מודפסת ישירות על העץ או על גבי מדבקה?

  3. לסגור כמות בלוקים מראש.

  4. לשאול עד מתי נמצא הספק, האם נשאר עד החופה או גם לריקודים?

בסופו של דבר- גימיקים כמו בלוק עץ או מגנטים לאירועים נועדו לשמח את המוזמנים, אך יש לזכור: חתונה טובה לא באמת צריכה גימיקים! חתונה טובה יכולה להסתפק באוכל טוב, אנשים כייפים ומוסיקה טובה.


אז קחו לכן כמה טיפים על מגנטים לאירועים:


1) ההמלצה הגדולה ביותר היא לסגור צלם מגנטים שיש לנו הכרות עם העבודה שלו, ומה טוב יותר ממגנט של העסק על המקרר שלנו שיעיד אם המגנט עשוי מחומרים איכותיים? אתן יודעות מה המשמעות של מגנט דהוי וסגלגל.. חומר זול! דיי מבאס לחשוב שחברות שלך יראו מגנט דהוי מהחתונה שלך כעבור שנה, זה יעיד שחסכת.

2) רצוי לדעת אם הצלם מגנטים לאירועים הוא צלם מקצועי או שהוא משלים הכנסה "מהצד" ועובד בתחום בצורה חובבנית, שיש לו ידע מקצועי בהפעלת מצלמה (כן בנות, לא חסר חובבנים בתחום)

3) כדאי וחשוב לדעת שאין דבר כזה מגנטים ללא הגבלה לאירועים, אין צלם מגנטים לאירועים שמפתח יותר מ- 500 מגנטים בחתונה. שלא יעבדו עליכן!

4) שעת סיום הצילומים- אנחנו שומעים המון פעמים מזוגות שהתחתנו על כך שצלם המגנטים שלהן "חתך" מהחתונה כבר ב- 22:00- ואנחנו נגיד לכן, אל תוותרו על חתימת חוזה מול צלם המגנטים לאירועים שלכן, חוזה שבתוכו יהיה כתוב שעת הסיום של הצילומים בחתונה.

5) תשאלו תמיד אם הצלם מגנטים לאירועים מגיע כצלם בודד או עם עוד צלם/עובד- זו הסיבה שצלם המגנטים נעלם מהרחבה לזמן רב, הוא בא לבד וצריך גם לצלם, גם לפתח את המגנטים וגם לחתוך אותם. כמובן שעובד נוסף גורר עלות נוספת, אבל זה כדאי.

6) טווח מחירים הוגן לצילום מגנטים לאירועים, עם מגנטים באיכות גבוהה ועם צלם שמגיע עם עובד נוסף הוא בין 1200-1600 שקלים, שווה להשקיע קצת יותר ולקבל שירות אמין ומגנטים איכותיים.

לסיום, נדגיש שאיננו צלמי מגנטים לאירועים- לכן המידע שכתבנו כאן הוא אמיתי לגמרי!


יש לכן שאלות נוספות בנושא? השאירי לנו פרטים בחלון למטה ונחזור אלייך בהקדם!


0 comments

מתחתנת? נשמח לחזור אלייך

bottom of page