top of page

חתונות בימי קורונה

Updated: Jul 23, 2021

צילום חתונה בימי הקורונה יצרה סיטואציה חדשה בענף החתונות.

העולם מתכנס אל תוך עצמו, יש ריחוק חברתי מתוך חשש (מוצדק או מוגזם) ונראה שהעולם בדרך לשינוי התנהגותי, במיוחד בכל מה שקשור להוצאות כספיות ומפגשים חברתיים.

לאחרונה אנו רואים יותר ויותר חתונות קטנות, בלוקיישנים פתוחים בצפון: אם זה אירוע מצומצם בחצר הבית למשפחה הכולל טקס חופה בלבד או חתונות המגובלות ל- 100 או 50 מוזמנים. מצד אחד- יש אווירה מיוחדת באוויר, חברים קרובים באמת, צניעות ויופי כמו פעם! מצד שני? זה יכול לכאוב בכיס. מאוד. אנו באוסקר פרו צלמים מציעים מגוון חבילות צילום לחתונה בצפון בעלות מינימלית ועם מוצר סופר איכותי!

צלם חתונות בצפון

חתונה קטנה בצפון או במרכז - עלות גדולה?

כמובן שהדבר הראשון שצריך לתכנן כשמפיקים חתונה קטנה בצפון זה נושא העלויות שלנו, חישוב ההוצאות מול סכום המתנות המשוער מהמוזמנים יגרום לכך שנפסיד או נכסה את החתונה.

נהוג לחשוב, ובצדק, שחתונה גדולה מכסה את עצמה אז מה עושים בתקופה הזו שחייבים לצמצם את כמות המוזמנים?

אם כן חברים, צריך לצמצם עלויות. לעשות יותר לבד, לא לבזבז כסף רב על מפיק, אטרקציות ואוכל.

מבחינת צילום חתונה בסדר גודל קטן: אל תמהרו לקחת חבילה גדולה של צילום- אולי רק סטילס יספיק? אולי רק קליפ וידאו יעשה את העבודה? אין ברירה צריך לצמצם. כתבנו על חתונות בטבע או בשטח בבלוג שלנו.

לכו על כמות מצומצמת ומקום פתוח

נכון, רבים מאיתנו מדמיינים את היום הגדול בחיינו מוקפים ב 300-600 איש, אולם מפואר, שמלה יקרה, דיג'יי הכי נחשב וגם צלמים שלא מרחמים במחיר..

זה הזמן לחשוב שוב: מה אני יכול לעשות לבד, במה אני יכול להסתפק? והכי חשוב: איפה נתחתן?

האם הטירוף בעלות שמלת הכלה שמגיע בממוצע ל 8,000 (לפחות) זה דבר נורמלי? האם דיג'יי ב 10,000 זה הגיוני? מה אנחנו מקבלים בתמורה, מה נשאר לנו מהההוצאות האלה? כלום. רק זיכרון.

בתקופת הקורונה, כצלמי חתונות היתה לנו זכות לצלם מספר חתונות קורונה שהמשותף לכולן: חופה בגינה של הבית! מצד אחד: חתונה בגינה בקיבוץ, הזוג מגיע על טרקטור לחופה (היסטרי!) ומצד שני חתונה בגינה מפוארת במושב, עם בריכה פרטית ונוף משגע.

הכנו חבילת צילום מיוחדת לשעת הקורונה, חבילה בסיסית שלא חסר בה שום דבר שצריך באמת- ואת כל מה שלא צריך באמת, הורדנו מחבילת הצילום המיוחדת, תרצי לשמוע עוד על חבילת קורונה? השאירי פרטים.



צלם חתונות בצפון

צילום חתונה

זה לא סוד, אצלנו באוסקר פרו צלמים נפגענו מאוד מהמצב החדש.

כל ספק בתחום החתונות היה חייב לחשוב מחדש גם כן וליישר קו עם הזוגות, אנחנו הבנו מהר שחבילות הצילום, ממש כמו הפקת חתונה על פי רוב, כרוכה בעלויות גבוהות מידיי ואולי יש כמה דברים שפשוט לא צריך וכך להוזיל עלויות.

בכל הנוגע לחבילת צילום לחתונה אפשר לחשוב מחדש על כמות צוות הצילום, על כמות האלבומים (ההורים חייבים אלבום?) ועל אורך הוידאו, לכל אלו השפעה ישירה על המחיר!


לסיכום

היתרונות בחתונות קטנות בצפון ברור מאליו: חברים קרובים מקיפים אתכם, יש לכם זמן לכל אחד מהמוזמנים והאווירה מיוחדת ובלתי נשכחת.

תפעילו את הראש (וגם את החברים) תתנו עבודה לעסקים קטנים ובתחילת דרכם, קחו את החתונה בקלות ובקלילות- חתונות בצפון הן החתונות הכי יפות שיש.

יש דברים שלא מומלץ להתפשר עליהם כמו (רמז: צילום).


שיהיה בהצלחה,

אוסקר פרו צלמים.

0 comments

Recent Posts

See All

מתחתנת? נשמח לחזור אלייך

bottom of page