top of page

צלם לחתונה בטבע

Updated: Jul 25, 2020

קצת סדר בבלגן.

רוב הזוגות מתחתנים במקומות מסודרים ובוחרים בדרך הכי "קלה" להפקת החתונה שלהם- לתת למקום מסודר לדאוג להכל: לחשמל, לאוכל, לשולחנות ולפעמים גם לעיצוב. רוב הזוגות יעדיפו (ודיי בצדק) לא לשבור את הראש ולתת לספקים שלהם לארגן ולהכין עבורם הכל.

למעשה, השוק רווי במפיקים וספקים כמו קייטרינג וברים ניידים שמתמחים בחתונות בשטח, כך שיש לך את האופציה לא לדאוג לכלום ולא לשבור את הראש גם אם בחרת בחתונה פחות קונבנציונלית!

קחי בחשבון: עסק שמכוון לחתונות שטח לרוב לא יהיה זול - זה כמו קבוצה סגורה ומצומצמת של מפיקים, צלמים ונותני שירות הממליצים אחד על השני ושומרים על מחיר גבוה.

אנו, אוסקר פרו צלמים ואנחנו לא חלק מאף קליקה ומציעים חבילת צילום טבעית, איכותית ואטרקטיבית, מוזמנת לראות.

אז מהיא חתונה בטבע?


חתונה בטבע

לזוגות שמחפשים להכניס את האופי שלהם לחתונה שלהם, זוגות שאוהבים ליצור, זוגות שמטבעם מיוחדים- יעדיפו.. חתונה מיוחדת! בטבע הפתוח יש מגוון אופציות שאפשר להכניס קונספט והמון רעיונות מיוחדים שמאפיינים את הזוג. מעוניינת בחתונת קונספט מהממת? אנחנו ממליצים בחום ובטירוף לבדוק את קונספט אירועים.

פרדסים, שדות פתוחים, תצפית לנוף מהמם- אלו רק חלק קטן מלוקיישנים אפשריים להפקת חתונת שטח מושלמת.


איך מתחילים להפיק חתונה בשטח?

אז בגדול, אף אחד לא היה מתנגד להתחתן בחיק הטבע נכון? הסיבה כנראה שחתונות אלו פחות נפוצות על פי רוב היא בגלל העלויות שלהן ומידת ההתעסקות בהפקה שלהן..

אז הצעד הראשון, עוד לפני שמוצאים את הפינה המושלמת בטבע- היא ליצור קשר עם מפיק מנוסה בתחום או לחלופין לבדוק לוקיישנים, אנו ממליצים בחום לבדוק את דנית סלע חשוב לזכור- לא בכל מקום מותר להקים אירוע, למפיקים יש לרוב רשימה מסודרת של לוקיישנים מתאימים.

באירועי שטח יש להתנהל מול מגוון רחב של ספקים- לא לשכוח שבהקמה של אירוע צריך לדאוג גם לשירותים ניידים סטריליים, חשמל, מים.. ועוד לא דיברנו על קייטרינג / דיג'יי / בר ועוד..


חתונה בשטח

שישי צהריים או ערב?

יש 2 סוגים של זוגות שמתכננים חתונה (אין באמת רק 2 אבל הבנתן..)-

זוגות שאוהבים לילה ומסיבה / זוגות שאוהבים מינגלינג ואור יום!

חתונות בטבע מתחלקות ל- 2

חתונת שטח בשישי

יתרונות:

  • בניגוד לחתונה בערב, אין צורך לדאוג לתאורה בטבע. זה יכול לחסוך המון כאב ראש.

  • התפאורה בשישי צהריים, אור יום- היא טבעית!

חסרונות:

  • שישי צהריים יכול להיות חם! (יואווו לא חשבת על זה נכון?)

  • שישי, לשומרי מסורת (ושומרי שבת בעיקר) הוא היום להכנות לקראת השבת, לכן- זה דבר שיכול למנוע ולהפריע לאורחים להישאר בחתונה עד סופה (שלא לדבר על לסיים את החתונה לפני השבת)

חתונת שטח בערב

יתרונות:

  • לילה זה לילה ובלילה יש אווירה של מסיבה (דהההה).

  • אין לחץ בסיום האירוע (טוב פליז תסיימו עד 1 בלילה).

  • אפשר להשאר לישון לילה (רק להביא שק שינה ואוהל, זה חשוב)

חסרונות:

  • יש לדאוג לתאורה!

  • יתושים ושאר מזיקים..

  • יש עוד חסרונות אבל לא באנו להוריד..


חתונה בטבע

מתי להתחתן בטבע?

נראה שיש בעיה משותפת למי שבוחרת להתחתן בטבע ולמי שבוחרת לסגור גן אירועים מסודר: החשש מעונות מעבר! בצדק או לא.. חתונה זה משהו שקובעים זמן רב מראש ואין לדעת תמיד מה יהיה..

אז בעיה ההתחממות הגלובלית יצרה שיגעון בעונות השנה, היום אף אחד לא מוכן להתחייב שלא ירד גשם במאי או באוקטובר, מצד שני- להתחתן ביוני / יולי / אוגוסט יכול להיות חם מאוד! שלא נדבר על חתונה בשישי בצהריים בחודשים הללו.. לכן- לכו על בטוח! תתחתנו בסוף מאי (מתי באמת ירד מבול בסוף מאי?) או בספטמבר, והכי חשוב: אל תהיו בלחץ, לא יעזור לכן להיות מוטרדות אם ירד או לא ירד גשם בחתונה.. גלריה לדוגמה לחתונה בטבע בעונת הסתו


חתונה בתצפית עוצרת נשימה

לוקיישן לוקיישן לוקיישן!

אז שאלת הזהב עם כן היא: איפה נמצא את הלוקיישן המושלם לחתונה בטבע?

כדאי לזכור שחתונה בטבע יכולה להתקיים גם על דשא בקיבוץ, בחווה במושב.. בשדה בכפר.. הרעיון הוא- לקחת מקום שלא מיועד לחתונה ולהרים את החתונה לבד! לכן, לפעמים יכול להקל עליכן להפיק חתונה בסביבת הבית בוא גדלתן- זה יכול להקל את כל תהליך ההפקה- חיבורים לחשבל ולמים למשל..

אז לוקיישנים זה מילה מאוד גדולה: אפשר להתחתן בפרדס, בשדה, בדשא, בנחל.. איפה הכי מושלם? עניין של טעם.. ביננו, התוכן שתכניסי לחתונה הוא מה שחשוב באמת (טבע הוא טבע וטבע זה יפה בכל מקום..) ועל התוכן בפרק הבא..

אור וטל בחרו להתחתן בתצפית לכנרת


חתונה בטבע בסגנון אורבני

מיתוג החתונה (או קונספט)

תכלס', כל מה שמיוחד ויפה בהפקה עצמאית של חתונה בטבע הוא התוכן והקונספט שאתם יוצקים לאירוע- מה שמאפיין אתכם, מה שהכנתם במו ידיכם..

נכון, אפשר ורצוי לקחת חברה שמתמחה בעיצוב חתונות בטבע, אבל עם טאצ'ים קטנים משלכם זה כבר יכול להיות סיפור אחר.. בלתי נשכח!

למשל, הפינה הזו בתמונה מעל- רעיון מקורי שלא לקח משאבים רבים מהזוג.. כמה פוסטרים שלכם על לוח מודעות ונראה כאילו כולם בדרך להצגה הכי טובה בעיר! (או בטבע..)

חתונות קונספט- לקחת למשל רעיון כללי לחתונת רחוב- ולעשות דוכני שוק של אוכל.. כוסות צבעוניות.. או חתונה בסגנון מקסיקני ולהשתמש בהמון בקבוקי טבסקו צבעוניים לעיצוב.. הבנתן.

אין סוף לרעיונות, וכל היופי בחתונה בטבע זה הדרור והחופש ליצור את היום שלכם בצורה המושלמת ביותר עבורכם.


הפקת חתונה בטבע

לסיום

כמאמר הקלישאה: הכי חשוב שתרגישי טוב ותיקחי הכל בקלילות, זה הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לך בכל מה שקשור לארגון החתונה: אם תבחרי להתחתן בטבע, באולם או בגן- אם לא תיהני מהדרך זה לא יהיה שווה את זה..

אם את מסוג האנשים שאוהבים ליצור ויש להם את הזמן לכך- אנו ממליצים לך מאוד לעשות בעצמך כמה שיותר, אם את יודעת מראש שאין לך זמן- עדיף שתשקיעי קצת כסף ותלכי למעצבי חתונות או שתתייעצי עם מפיק החתונה שלך.

בהצלחה!

מחפשת צלם לחתונה בטבע? מוזמנת להכנס לעמוד חבילות הצילום לחתונה שלנו.


0 comments

Recent Posts

See All

מתחתנת? נשמח לחזור אלייך

bottom of page